-->

Monday, July 2, 2012

Rumah hantu

30hb june 2012... paling best dalam seumur hidup aku.aku masuk Rumah hantu dengan kawan-kawan aku ..... iwani & anisah jaga anak cikgu Rizwan ..... nak cikgu Rizwan tu lelaki tau.. tau.. anisah dah bengang sangat ngan hantu-hantu tu dia pi dokong ank cikgu Rizwan.... sambil marah.. aku ngan puteri dah nak sampai penghujung jalan tak jumpa pintu keluar.... okey sampai situ aje yang dapat aku sampai kan ... tapi sebenar nye ade banyak lagi nak cite pasal kat karnival tu.... masa tak mengizinkan untuk berblog2 sangat sebb ade keje & assiment yang banyak... <3 kirim salam kat BF korang <3 bagi yang ade je la... kalau tak de jangan gatal2 nak pi cari... habis kan belajar sampai MENARA GADING baru bleh bercinta-cintun... saya akhiri dengan ASSALAMUALAIKUM....

No comments:

Post a Comment